
Ste že kdaj kupovali na stojnicah naših naročnikov?
Verjetno ste jih opazili, saj prodajne stojnice podjetja Mizarstva Kos že 25 let krasijo številne dogodke in dajejo slovenskemu prostoru edinstven značaj. Kreator in konstruktor Jože Kos je s premišljenim dizajnom ustvaril modularni hit. Stojnice so se uveljavile na tržnicah, sejmih, festivalih, razstavah in podobnih prodajno-promocijskih dogodkih po Sloveniji. Navdih za načrtovanje je črpal iz kulturne dediščine, navdihujočih lokalnih gozdov ter znanja domačih strokovnjakov. Tehnično uporabnost stojnic pa lahko nadgradi ponudba in organizacija dogodkov naših naročnikov. Občine, zavodi, kmetije, društva, krajevne skupnosti, šole, razvojni in varstveni centri, itn. temu pravijo trajnostni pristop. Hitro sestavljive lesene stojnice praznujejo 25 let!

Kultni sinonim za slovensko trgovino na prostem
Stojnica združuje funkcionalnost, mobilnost in trajnost. Je enostavna za transport, zlahka jo sestavi ena oseba v treh minutah. Izdelana je iz smrekovega lesa, površinsko zaščitena in pokrita z impregniranim ali vodoodpornim oprelon platnom. Modularni elementi različnih modelov, pultov, vzorcev mrež, zaključkov streh, barvnih odtenkov in personaliziranih oznak, omogočajo prilagodljivost glede na potrebe uporabnikov. Z dimenzijami zloženega monolita 215 x 70 x 35 cm, jo je mogoče preprosto skladiščiti, teža osnovnega modela pa je zgolj 75 kg. Prestale so tudi trajnostni test, saj jih nekateri lastniki oz. odgovorni upravitelji po dveh desetletjih še vedno uporabljajo.
Ali veste da je …
- bil inovativen modularni design nagrajen s cehovskim priznanjem OZS (MOS 2001)
- smo za Goriška Brda dimenzionirali stojnice glede na velikost prodajnih gajbic za češnje
- lesena konstrukcija izjemno lahka – najtežji element ima 14 kg
- bilo v proizvodnji izdelanih več kot 700 uporabnikom prilagojenih stojnic
- bila prva stojnica leta 1999 postavljena v vasi Narin, med zadnjimi letos pa v Občini Miren-Kostanjevica



Stojnica promovira razvojni utrip, dialog in krepi mikro gospodarstvo.
Po meri kupcev oblikovane stojnice so postale del slovenske prodajne kulture. Leta 2001 so stojnice prejele cehovsko priznanje Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije na MOS v Celju, kar potrjuje njihovo izjemno vrednost in prodornost. Projekt »Sestavimo slovensko stojnico« je leta 2012 povezal uporabnike, ki so delili svoje zgodbe in izkušnje. Dokazali smo, da stojnica ni le prodajni prostor, ampak lahko postane pozdravni paviljon, gostilnica, prostor za umetniško izražanje, galerija, promocijski kotiček, mesto za dolge diskusije ali celo reklamna kulisa.
Naša vizija »Lesene dobe« ostaja jasna – ohranjati tradicijo, podpirati lokalno in ustvarjati kakovostne rešitve, ki izboljšujejo doživetja uporabnikov. Ob praznovanju 25-letnice ponosno zremo naprej, saj lesene stojnice še naprej ostajajo nepogrešljiv del dogodkov in srečanj. Tam kjer vrvež dobi smisel in tam kjer se zgodi dialog med soljudmi! Naj bo vaš naslednji projekt zaznamovan z našo stojnico!