Hitro sestavljiva in razstavljiva lesena stojnica Mizarstva Kos praznuje 25 let od prve izvedbe

Sestavimo slovensko stojnico

Vodja projekta: Petra Kos in Jože Kos, Mizarstvo Kos

Sodelujoči v projektu: Aktiv kmečkih žena Solčava, Društvo ljubiteljev narave Planota, Jarina-Zadruga za razvoj podeželja, z.o.o., Kmetija Erjavec, Krajevna skupnost Predoslje, Kulturno turistični rekreacijski center Radeče, Mestna občina Velenje – Turistično informacijski center Velenje, Občina Bohinj, Občina Gorje, Občina Ivančna Gorica, Občina Komen, Občina Pivka, Občina Radovljica in Javni zavod Turizem Radovljica, Občina Renče-Vogrsko, Občina Tržič, OŠ Notranjski odred Cerknica s podružnicama 11. maj Grahovo in Maksim Gaspari Begunje, Posoški razvojni center – Združenje Ekoloških kmetov Severne primorske, Triglavski narodni park, Turistično društvo Bohinj, Turistično društvo Horjul, Turistično društvo Koprivnica, Turistično društvo Notranjska, Turistično društvo Polšnik, Turistično društvo Senovo, Varstveno delovni center POLŽ Maribor, Zavod za turizem in kulturo Žirovnica, Zavod za turizem Kranj

Leto izvedbe projekta: 2011-2012

Predstavitev projekta:
Ob 10-letnici razvoja in izdelovanja hitro sestavljivih stojnic smo v Mizarstvu Kos pripravili projekt Sestavimo slovensko stojnico. Želeli smo predstaviti uporabno vrednost stojnic in povezati uporabnike. Gre za pobudo, ki krepi sodelovanje med različnimi deležniki po Sloveniji. Hkrati pa spodbuja trajnostno lokalno pridelavo, rokodelstvo ter pristno stično točko s skupnostjo. Stojnica pooseblja slovenske vrednote, znanje in materiale, kar ustvarja prepoznavno in uporabno promocijsko platformo na sejmih, festivalih in drugih javnih dogodkih.

Nadgradnja je prinesla brošuro Sestavimo slovensko stojnico, v kateri smo predstavili sodelujoče organizacije in njihove stojnične dogodke. Projekt je bil v obliki fotografske razstave aprila 2012 predstavljen v galeriji Centra za zunanjo ureditev, hiši idej in povezovanj. Skupaj s Centrom za razvoj Litija smo organizirali osrednji dogodek, s kulturnim programom ga je nadgradil Moški pevski zbor Polšnik. Z delavnico na temo “Pregled dogodkov in ponudbe na stojnicah v slovenskem prostoru”, smo odprli razpravo o pomembnosti kakovostne ponudbe. Moderiranje je pripadalo mag. Violeti Bulc iz podjetja Vibacom, tematika pa je sprožila val novih idej za promocijo slovenske lokalne identitete.