Udeleženci delavnice Gamification z mednarodno priznanim mentorjem in strategom, Andrejem Abi Awadom
Center za zunanjo ureditev na delavnici z mednarodnim svetovalcem Andrejem Abi Awadom   

V kamniškem KIKštarterju je 8. aprila potekala intenzivna igrifikacijska delavnica. Namenjena je bila pridobivanju novih znanj in mreženju z mednarodnimi strokovnjaki na področju turizma. V organizaciji Razvojnega centra Srca Slovenije je delavnico vodil priznani mednarodni svetovalec Andre Abi Awad iz Libanona. Certificirani trener na področju poslovne odličnosti in strategij, je svoje znanje in metode za rast podjetij uspešno implementiral že v več kot 55-ih državah. Kako igrifikacija odpira vrata

Med udeleženci delavnice je bila tudi Petra Kos, direktorica podjetij Center za zunanjo ureditev (CZU) in Mizarstvo Kos, ki se je dogodka udeležila v okviru projekta ST3ER. CZU v tem sklopu razvija poslovni in strateški načrt za edinstveno turistično destinacijo Vetrne Orgle®, umeščeno v zeleno srce Polšnika.

Nova spoznanja v projektu ST3ER

Skozi izkustveno skupinsko metodo so sodelujoči pridobili nova spoznanja za upravljanje inovativnih turističnih vsebin. S pomočjo koncepta Triple Bottom Line (ljudje, planet in dobiček), so spoznali tehnike ustvarjanja dinamičnega odločanja, ki spodbuja zelene, finančne in družbene donose.

»Individualno svetovanje z Andrejem nam prinaša mednarodni strateški pogled na povezovanje turizma in narave. Mentorstvo pa odpira nova vrata pri razvoju destinacije Vetrne Orgle®. Izjemno zanimiva delavnica nam je ponudila strukturiran in igriv pristop. Naučili smo se kako s pomočjo metode treh P-jev – People, Planet, Profit – zavestno ustvariti svoj model poslovanja,” je po dogodku povedala Petra Kos.

Delavnica Gamification z mednarodno priznanim mentorjem in strategom, Andrejem Abi Awadom
»Gamification« kot poslovni pospeševalnik

Svetovalec Andre je poudaril pomen igrifikacije kot sodobnega orodja za razvoj zelenega turizma. Skozi namišljene študijske primere je udeležencem predstavil kako čustveni elementi, pripovedovanje zgodb in vključevanje obiskovalca soustvarjajo uspeh turističnega produkta.

Center za zunanjo ureditev bo pridobljena znanja vključil v pripravo svojih razvojnih programov. S ciljem, da z inovativnimi in odgovornimi pristopi poleg estetskih okolij oblikuje tudi doživetvena.

Delavnica je bila odlična priložnost za spoznavanje projektnih partnerjev iz Slovenije, Irske, Španije, Portugalske in Danske. Mrežili pa smo se tudi z malimi in srednjimi podjetji, katera so za implementacijo svojih turističnih idej prejela sredstva v okviru projekta ST3ER. Kako igrifikacija odpira vrata

Foto: Razvojni center Srca Slovenije, Centra za zunanjo ureditev

Vabilo na delavnico